г. Киев, ул. Богдана Хмельницкого, 16-22

Кожен свідомий керівник чи підприємець шукає можливості для вдосконалення процесів та підвищення кваліфікації своїх підлеглих. Це однаково  стосується і великого, і малого бізнесу.  У пошуках інструментів розвитку ресурсу команди перше, що спадає на думку, це англійська мова.

Англійська — мова усього світу, котра дає можливості для подальшого якісного навчання членів команди, для відкриття нових ринків та охоплення ширшої цільової аудиторії. Правда, рівень володіння англійською мовою у працівників може бути різний, а налаштувати навчання для колективу власноруч — це справа не з легких. У таких випадках на допомогу приходить зовнішній провайдер – тобто той, хто здатен організувати і проводити навчання згідно потреб саме вашого бізнесу чи сфери діяльності.

Провайдерів існує сила силенна, а промоакцій, від яких тріщить папка «Спам» у пошті, ще більше. Тож як вдало вибрати зовнішнього провайдера? За якими критеріями шукати надійний та якісний сервіс, не витрачаючи на пошук та комунікацію тижні поспіль? Звісно, не оминемо і функцію делегування, коли максимум задач можна передати провайдеру. Спершу така опція може здатися не потрібною, проте коли у вас, наприклад, навчаються 15—20 груп, а в кожного студента свої прохання та побажання чи трапляються відміни заняття, — погодьтеся, що краще вибрати провайдера, який здатен взяти на себе вирішення цих проблем. 

Досвідчені викладачі, кваліфікований персонал та доступна цінова політика — все це, звичайно, звучить дуже добре. Але крім необхідних складників, існують і додаткові, що здатні привести не просто до хорошого результату, а до блискучих показників! Тож сьогодні ми розкажемо, як саме серед хороших провайдерів вибрати найкращого:

  1. Менеджер — справжня права рука замовника послуг, до того ж дуже дієва. Завдання менеджера полягає у обробці усіх питань і побажань замовника: вибір програми навчання під задачі компанії, підбір викладача під потреби та умови замовника, перевірка звітності і надання необхідної інформації — усім цим будете займатися не ви, а індивідуально закріплений за вами менеджер Golden Staff. Тож з ситуацією, коли групи чи час занять сплутались, не доведеться розбиратися наодинці — а все тому, що  питання про відміни чи перенос занять та інші деталі навчання студентів курує і вирішує менеджер. Будь-які побажання щодо процесу навчання у Golden Staff можна висловити  менеджеру і не витрачати свій час на організаційні моменти.
  2. Звітність — дуже зручний інструмент. Все те, що так не люблять робити щомісяця працівники компаній, в Golden Staff виконується регулярно та розлого. Звіти подаються по кожному студенту: його прогрес в навчанні та динаміка розвитку навичок. Звіти не доведеться чекати — вони в онлайн-доступі, де можна переглянути все з боку як виконавця, так і замовника. Щомісяця викладачі подають звіти, акцентуючи увагу на кожній навичці студента окремо.
  3. Регіони — а саме організація занять у потрібних локаціях. Можливість проводити навчання там, де зручно вам, — вагомий плюс, якщо справа стосується команди чи бізнесу. Для навчання з Golden Staff не доведеться далеко їхати до місця проведення уроків, як у численних мовних школах, оскільки заняття будуть проводитись прямо у вас. Це чудова можливість для працівників поєднати навчання та професійний розвиток, не порушуючи робочий графік. Безперечною перевагою є те, що Golden Staff може підібрати  викладачів для різних локацій —  як в Україні, так і за її межами. База висококваліфікованих педагогів, якою володіє компанія Golden Staff, найбільша в Україні. Враховуючи, як важко знайти дійсно талановитого викладача, що надихав би студентів на навчання, така можливість точно стане у нагоді.
  4. Вік діджиталізації диктує нові правила і закони ринку. Не кожна компанія здатна крокувати в ногу з часом та модернізувати процеси за новітніми технологіями. Але, як казав Езоп: “Не соромся вчитися в зрілому віці: краще навчитися пізно, ніж ніколи.” Розроблені Golden Staff платформи навчання та всього освітнього процесу орієнтовані на симбіоз власного досвіду та інновацій ринку. Ми не можемо собі дозволити копіювати щось у інших: принцип Golden Staff - унікальність і висока якість послуг. Серед наших здобутків багато інструментів, зокрема ексклюзивна онлайн-платформа. В студентів є змога навчатися, повторювати матеріал та закріплювати вивчене у будь-який зручний для них час! Для цього Golden Staff пропонує тренажерну освітню платформу STUDY. Вона містить завдання різного спрямування та формату (включаючи аудіо та відео):  лексика, граматика, тренажерні вправи та додаткові матеріали для усіх рівнів володіння англійською мовою. 

Кожен власник бізнесу чи керівник компанії розуміє, що навіть у епоху розвитку технологій людський ресурс не втрачає свого значення. Колектив професійних працівників має неабияку цінність. Ми налагоджуємо зв’язки, комунікуємо один з одним, ми здатні до креативності та взаємодопомоги. Всі ці навички, помножені на високий рівень володіння англійською мовою, дають змогу для просування далі єдиною командою, де кожна людина самобутня і цінна у своїй галузі.