м. Київ,
вул. Басейна,
9-Г, оф. 24
Ми в соц мережах:

Golden Staff розриває всі стосунки з російськими партнерами та сторонами, що підтримують війну в Україні!

Психологічна підтримка
Детальніше

Тренінги з комунікації та взаємодії

Тренінги для керівників та менеджерів, які:
- прагнуть вивести клієнтський сервіс на новий рівень
- хочуть підвищити ефективність взаємодії команд
- прагнуть управляти комунікаціями на свою користь

Офлайн та онлайн формати навчання.

Тренінги та курси адаптуються під цілі компанії.
Залишіть заявку для отримання консультації та підбору індивідуальної програми навчання.


Для кого:



Комунікуйте правильно — впливайте на ефективність взаємодії!
ВУЗЬКІ МІСЦЯ У РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ:
  • Низька ефективність комунікації з клієнтами
  • Виникнення конфліктів при взаємодії команд
  • Низький рівень мотивації працівників
  • Негативна динаміка та результативність нарад
  • Маніпуляції з боку клієнта
ОТРИМАЄТЕ РІШЕННЯ ЗАВДЯКИ НАВЧАННЮ:
  • Емоційної грамотності в управлінні командою
  • Технік роботи із запереченнями та переконливій ​​аргументації
  • Стрес-менеджменту
  • Принципів міжфункціональної взаємодії
  • Клієнтоорієнтованості в наданні послуг
Підвищуйте рівень компетенцій, здобувайте новий та структуруйте попередній досвід!

Тренінги з комунікації та взаємодії дозволять вам:

Здобуті знання зможете застосувати на практиці для:
Основні напрями тренінгів з комунікації та взаємодії:
АДАПТУЮТЬСЯ ПІД ЦІЛІ КОМПАНІЇ:
  • Клієнтоорієнтований сервіс
  • Комунікація з зовнішнім та внутрішнім клієнтом
  • Міжфункціональна взаємодія
  • Управління конфліктами
АДАПТУЮТЬСЯ ПІД ЦІЛІ КОМПАНІЇ:
  • Робота із запереченнями та аргументація
  • Сторітеллінг
  • Емоційний інтелект
  • Впевнені комунікації

Результати навчання
    • ✓ Опануєте навичками створення стійкого та тривалого контакту

    • ✓ Засвоїте навички визначення індивідуальних особливостей та цінностей клієнтів

    • ✓ Сформуєте навички усвідомлення та управління емоціями, що виникають у бізнес-комунікаціях

  • ✓ Розкриєте особистий комунікативно-переговорний потенціал

  • ✓ Набудете комунікативних навичок для впевненого спілкування з колегами

  • * залежно від обраного тренінгу

Сертифікати GOLDEN STAFF TRAINING

Golden Staff Training сертифікований та акредитований:


  • Європейською радою менторства і коучингу
  • Міжнародною асоціацією проєктного менеджменту
  • Європейською академією тренерів
  • Вісбаденською академією позитивної психотерапії

Наші бізнес-процеси відповідають міжнародним стандартам якості ISO 9001.




  • Після успішного завершення навчання, кожен учасник отримує
    сертифікат від Golden Staff Training в електронному вигляді
Корпоративні тренінги по взаємодії від Golden Staff — це рішення практичних бізнес-задач шляхом підвищення рівня кваліфікації менеджерів, їхньої особистої залученості та внутрішньої мотивації.
  • Кожен інформаційно-дискусійний блок завершується виконанням практичного завдання
  • Понад 70% часу тренінгу — відпрацювання практичних навичок за допомогою вправ
  • Виконання практичних завдань та тренувальних вправ, рольових ігор
  • Використання методів відеоаналізу, супервізії та коучингу
  • Застосування досвіду учасників, інтерактивний розбір «живих» кейсів учасників



ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ
Які бувають тренінги з комунікації?
Тренінги Golden Staff у корпоративному форматі адаптуються до цілей компанії. Всі вони в основному спрямовані на формування навичок усвідомлення та управління емоціями, що виникають у бізнес-комунікаціях. Тренінги взаємодії розкриють особистий комунікативно-переговорний потенціал.

Основні напрямки тренінгів:

- Клієнтоорієнтований сервіс
- Комунікація із зовнішнім та внутрішнім клієнтом
- Міжфункціональна взаємодія
- Управління конфліктами
- Робота з запереченнями та аргументація
- Сторітелінг
- Емоційний інтелект
- Впевнені комунікації

На ваш запит можуть комбінуватися необхідні теми навчання.
Які навички сприяють ефективній комунікації?
Для успішної взаємодії з клієнтами та в командою всередині компанії, необхідний певний набір та рівень навичок. У Golden Staff ми визначаємо та допомагаємо розвинути наступні:

- емоційна грамотність
- стрес-менеджмент
- робота з запереченнями та переконливою аргументацією
- міжфункціональні взаємодії
- клієнтоорієнтованість

Саме ці навички сприяють правильній комунікації та впливають на ефективність взаємодії!
Чи є можливість організувати виїзні тренінги на взаємодію?
Так. За запитом Golden Staff організовує офлайн тренінги на території компанії замовника.


Навчання в Golden Staff Training дає можливість
впевнено ухвалювати управлінські рішення
Golden Staff — full staff agency
Агенція з підбору та розвитку персоналу
  • 17+ років професійного навчання
  • 75% компаній працюють з нами на постійній основі
  • 100+ професійних бізнес-тренерів, експертів та коучів
  • Проведено 3000+ тренінгів, розроблених під ключ
  • 50+ ексклюзивних навчальних програм










Інший напрямок тренінгівДивитися всі тренінги