м. Київ,
вул. Басейна,
9-Г, оф. 24

Працівники Support Team спілкуються з клієнтами з усього світу. Зазвичай саме support-спеціалісти формують імідж компанії. Тому їхня англійська має бути бездоганною! Але ж мова в сфері support має свої особливості. Спеціаліст Support Team повинен мати розвинені комунікативні навички і разом із тим вирішувати технічні питання. Потреби support-спеціалістів враховані в заняттях від Golden Staff Study.

Групові заняття з викладачем доступні очно або онлайн в форматі онлайн конференцій - вам необхідно лише перейти по посиланню.

Індивідуальні заняття з викладачем доступні очно або онлайн через Skype, Hangouts, Zoom, Telegram, Whatsapp і Viber.

У ПРОГРАМІ:



 ДЛЯ ПИСЬМОВОГО СПІЛКУВАННЯ  ДЛЯ УСНОГО І ПИСЬМОВОГО СПІЛКУВАННЯ
  Оформлення повідомлень у чаті та імейлів  Розуміння швидкого мовлення та мовлення з акцентом
 Орфографія та пунктуація Вправи на покращення вимови
  Норми ділового спілкування з клієнтом
Професійна лексика та термінологія
Поширені фрази та граматичні конструкції
Практика на автентичних матеріалах компаній
Вправи для підвищення загального рівня грамотності


* Ми адаптуємо кожне заняття до потреб клієнта. Ви самі можете обирати теми для опрацювання.

English for Information Technology
Автор: Maja Olejniczak
Infotech English for computer users
Автор: Santiago Remacha Esteras
Oxford English for Computing
Автори: Keith Boeckner, P. Charles Brown
Working Virtually
Автори: Jackie Black, Jon Doyson
Для кого?

- Для працівників служби підтримки, які хочуть підвищити рівень англійської мови

- Для менеджерів, що працюють із Support Team

* Рекомендовано для рівня Intermediate і вище.

Тривалість курсу
- від 3 місяців
Результати курсу
1. можливість легко діагностувати проблему під час розмови чи переписки з англомовним клієнтом
2. можливість розуміти клієнтів незалежно від акценту чи темпу мовлення
3. можливість фахово надавати клієнтові інформацію у формі, що відповідає рівню його технічної обізнаності
4. можливість самостійно працювати з англомовними інтерфейсами та документацією
5. покращення вимови
6. грамотні, чіткі, структуровані відповіді на питання клієнта/div>
7. можливість засвоювати актуальні знання з англомовних джерел
8. підвищення загального рівня володіння англійською

Ми не навчимо вас усім тонкощам роботи в Support Team, але допоможемо покращити англійську для впевненого спілкування.