Провідна компанія з підбору домашнього персоналу «Уют-сервіс» з більш ніж 26-річним досвідом успішної роботи, в свою команду запрошує проактивного, цілеспрямованого і високоорганізованого професіонала на посаду Рекрутер домашнього персоналу. Можливий кар'єрний ріст до позиції старшого рекрутера і керівника відділу рекрутингу.
Функціональні обов'язки:
- Прийом вхідних звернень, телефонні консультації шукачів
- Підбір кандидатів: анкетування, проведення співбесід
- Робота з внутрішньою базою кандидатів, актуалізація інформація, побудова відносин з кандидатами
- Розширення бази потенційних кандидатів. Пошук нових кандидатів. Робота із зовнішніми джерелами пошуку кандидатів (сайти пошуку роботи, соц. мережі, telegram і т.д.) при підборі необхідного домашнього персоналу
- Наповнення та ведення бази кандидатів
- Підбір кандидатів згідно вимог замовника
- Складання звітів про виконану роботу
- Виконання планів з підбору персоналу
- Виконання поставлених завдань керівником агентства
Вимоги:
- Вища освіта
- Досвід роботи в рекрутингу домашнього/лінійного персоналу від 2 років
- Знання офісних програм MS office, Google Документи, Bitrix 24 (бажано)
- Грамотна мова і комунікабельність
- Уважність до деталей
- Вміння вибудовувати довготривалі партнерські стосунки
Умови роботи:
- Офіційне оформлення
- Заробітна плата: 15000грн +%
- Офіс в центрі Києва: 5 хвилин від м. Палац спорту
- Графік роботи: повний день (пн-пт з 09: 00-18: 00)
- Дружній колектив, можливість професійного розвитку та кар'єрного зростання
Резюме будемо раді отримати на електронну адресу This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.