Golden Staff

м. Київ,
вул. Басейна,
9-Г, оф. 24
Ми в соц мережах:

Golden Staff розриває всі стосунки з російськими партнерами та сторонами, що підтримують війну в Україні!

,

Ви рекрутер. Ви починаєте етап воронки найму. Ваша головна мета — знайти спеціаліста в команду. Ваша інша головна мета — зберегти імідж та HR бренд.

Попри все (наймаєте ви людину, чи відмовляєте у працевлаштуванні) ви маєте залишити позитивне враження про компанію. Отже, з першого й до останнього кроку рекрутер та HR залишаються обличчям компанії.

Про що ніколи не можна забути? Зворотній зв’язок!

Підтримувати зв’язок з кандидатом потрібно на кожному етапі. Узгоджуйте свої наступні кроки та строки по інформуванню статусу кандидатури шукача. Таким чином ваша небайдужість та приязність формує лояльність до рекрутера, а значить й до компанії в цілому.

Що не менш важливо — якість цього зворотного зв'язку має залишати приємне враження. Не слід й нагадувати про доброзичливість та емпатію у будь-якій ситуації. Помилки в комунікації можуть отримати відповідну реакцію від кандидатів, таку як відмову від розглядання позиції чи негативні відгуки після відмови.

Якщо наймання на роботу загалом можна назвати позитивним досвідом :) то відмова, звичайно, під питанням. Але ви у змозі зняти це питання.

  • Не відтягуйте відмову. Впевнені, що кандидат не відповідає позицій — повідомте про це якомога швидше. Цінуйте його особистий час.
  • Кандидатам які встигли “пройтись” по воронці наймання та відпали близько до фінальних стадій повідомляти про відмову слід особисто у телефонній розмові. Обов'язково надати конструктивний фідбек та подякувати за витрачений час ✅
  • Будуйте професійні відносини. Не паліть мости, а зазирайте у майбутнє. Розлучайтесь з кандидатом на ноті “будемо на зв’язку” Дуже ймовірно, що ваш шлях ще перетнеться.

Наймання на роботу та онбордінг — це початок життєво шляху нового працівника. Як подбати про позитив на цьому етапі розповімо трохи згодом.