- Організуємо мотиваційний чи навчальний проект для вашої команди
- Знайдемо ідеальну формулу балансу Learn та Fun
- Підберемо спеціалізоване навчання для успішної комунікації
Англійська для Support Team
-
Для кого?
— для всіх, хто бажає вдосконалити рівень комунікації з міжнародними партнерами
— для всіх сфер Support Team (техпідтримка, клієнтський відділ, відділ закупівель)
— для різних рівнів фахівців (Team Lead, Project manager, акаунт-менеджер)
Тривалість курсу- від 3 місяцівФокус навчання:1. навички спілкування з партнерами та замовниками2. вільна комунікація у multinational команді3. самостійна робота з англомовними інтерфейсами та документацією4. діагностика проблем клієнта під час розмови5. грамотні, чіткі, структуровані відповіді питання клієнта -
Високий рівень англійської Support Team – імідж усієї компанії!
Навичка розуміти клієнтів незалежно від акценту або темпу мови та професійно надавати клієнту інформацію у формі, що відповідає рівню його технічної обізнаності, — обов'язкова вимога для співробітників підтримки. -
Реалізація проєктаFUN✓ Speaking club
✓ Debate club
✓ Working across culture — Cultural Awareness
✓ Ігри та тематичні вечірки англійськоюLEARN✓ короткі курси з мовних навичок: Speaking, Listening, Writing
✓ експрес програми: English for E-mailing, Public Speaking, Listening, Speaking & Critical Thinking
✓ Grammar club
✓ Спеціалізовані програми (за індивідуальними запитами): Working VirtualLEARN & FUN✓ комбінований формат навчання для вашої команди
✓ підбір програм під індивідуальні потреби компаніїПовноцінно беремо на себе організацію та супровід процесу навчання,
комунікацію з командою, фінансові аспекти проєкту.
Зробимо життя HR простішим :)
Як?- ✓ Адаптація програм до цілей компанії та співробітників
- ✓ Автоматизація всіх процесів
- ✓ Доступ 24/7 до управлінської та навчальної платформи з даними про прогрес, динаміку навчання, фінансові аспекти
- ✓ Кабінет компанії з аналітикою навчання та тестування
- ✓ Кабінет співробітника з результатами навчання та тестування
- ✓ Організація та супровід навчання Support менеджером
- ✓ Щомісячний консолідований звіт щодо всіх учнів та персоналізований для кожного співробітника
Ефективно діємо в рамках заданих умов-
Організація навчання під будь-який бюджет
-
Постоплата за фактом проведених занять
-
Контроль оплати підтримується командою Support Golden Staff
-
Розрахунок та загальний фінансовий звіт з усіх навчальних проектів*
* доступні кураторам навчання компанії в особистому кабінеті компанії
Ми не навчимо вас тонкощів роботи з клієнтами, але покращимо ваше знання англійської для якісної обробки їх звернень
Повністю автоматизовані платформи:Test4Staff
унікальна платформа для оцінки рівня володіння мовою співробітниками, результати тестів (на всіх етапах навчання) зберігаються в особистих кабінетах компанії та співробітника
Study
платформа для різних видів тренувань (лексика, граматика, варіативні) дозволяє налаштувати план самонавчання та задати темп у супроводі викладача
Е-register
авторська управлінська платформа для менеджменту компанії для контролю навчання та фінансових аспектів (автоматизовані звіти)
587професійних викладачів(native speakers: США, Британія, Канада)45+програм, адаптованихдо потреб та реалійпрофесійної діяльності19+років у корпоративному навчаннііноземних мовДякуємо за довіруПитання та відповідіЯкий рівень англійської мови потрібен для Support Team?Для роботи у службі підтримки з клієнтами необхідний рівень англійської не нижче Upper-Intermediate. Особливо важливо мати знання «по темі», тобто знати ситуативну лексику, яка відповідає продукту/послузі компанії. Для цього й існують спеціалізовані бізнес-програми для техпідтримки, клієнтських відділів та відділів закупівельЧи можна працювати в Support Team без англійської мови?Тільки якщо цього не вимагає компанія, тобто компанія не працює на міжнародний ринок. В іншому випадку — без англійської мови (або це може бути інша необхідна) ви не зможете працювати з клієнтами.Чи достатньо буде пройти курс бізнес-англійської для саппортів з мінімальними знаннями мови?Для проходження бізнес-програм з мови необхідно мати достатній рівень англійської для комфортного вивчення (починаючи з Intermediate).Скільки часу триває навчання Support Team англійської?Короткий спеціалізований курс англійської для Support Team від Golden Staff триває від 3 місяці. Він включає специфічну термінологію та мовні звороти притаманні для конкретних потреб бізнесу.Як проходить навчання англійської саппортів?Вивчення англійської для Support Team з Golden Staff — це автоматизоване рішення для корпоративних клієнтів. Ми дотримуємось формату Learn&Fun та враховуємо індивідуальні потреби замовника.
Онлайн курси англійської мови з викладачем доступні через мобільний зв'язок або за допомогою Telegram, Whatsapp, Viber, Skype, Hangouts, Zoom (залежно від обраного варіанту навчання). Групові заняття онлайн у форматі онлайн конференцій.Для яких Support спеціальностей підходять курси англійської?Курси англійської для саппорт фахівців підходять для:
- спеціалістів техпідтримки
- клієнтського відділу
- відділу закупівель
Програма навчання підбирається виходячи з навичок співробітників та бізнес-цілей компанії.