Golden Staff

м. Київ,
вул. Басейна,
9-Г, оф. 24
Ми в соц мережах:

Golden Staff розриває всі стосунки з російськими партнерами та сторонами, що підтримують війну в Україні!

  • Організуємо мотиваційний чи навчальний проект для вашої команди
  • Знайдемо ідеальну формулу балансу Learn та Fun
  • Підберемо спеціалізоване навчання для успішної комунікації
Для кого?

— для всіх, хто бажає вдосконалити рівень комунікації з міжнародними партнерами

— для всіх сфер Support Team (техпідтримка, клієнтський відділ, відділ закупівель)

— для різних рівнів фахівців (Team Lead, Project manager, акаунт-менеджер)

Тривалість курсу
- від 3 місяців
Фокус навчання:
1. навички спілкування з партнерами та замовниками
2. вільна комунікація у multinational команді
3. самостійна робота з англомовними інтерфейсами та документацією
4. діагностика проблем клієнта під час розмови
5. грамотні, чіткі, структуровані відповіді питання клієнта



Високий рівень англійської Support Team – імідж усієї компанії!
Навичка розуміти клієнтів незалежно від акценту або темпу мови та професійно надавати клієнту інформацію у формі, що відповідає рівню його технічної обізнаності, — обов'язкова вимога для співробітників підтримки.

Реалізація проєкта


FUN
✓ Speaking club
✓ Debate club
✓ Working across culture — Cultural Awareness
✓ Ігри та тематичні вечірки англійською
LEARN
✓ короткі курси з мовних навичок: Speaking, Listening, Writing
✓ експрес програми: English for E-mailing, Public Speaking, Listening, Speaking & Critical Thinking
✓ Grammar club
✓ Спеціалізовані програми (за індивідуальними запитами): Working Virtual
LEARN & FUN
✓ комбінований формат навчання для вашої команди
✓ підбір програм під індивідуальні потреби компанії
Повноцінно беремо на себе організацію та супровід процесу навчання,
комунікацію з командою, фінансові аспекти проєкту.
Зробимо життя HR простішим :)
Як?
    • ✓ Адаптація програм до цілей компанії та співробітників

    • ✓ Автоматизація всіх процесів

    • ✓ Доступ 24/7 до управлінської та навчальної платформи з даними про прогрес, динаміку навчання, фінансові аспекти

  • ✓ Кабінет компанії з аналітикою навчання та тестування

  • ✓ Кабінет співробітника з результатами навчання та тестування

  • ✓ Організація та супровід навчання Support менеджером

  • ✓ Щомісячний консолідований звіт щодо всіх учнів та персоналізований для кожного співробітника

Ефективно діємо в рамках заданих умов

* доступні кураторам навчання компанії в особистому кабінеті компанії

Ми не навчимо вас тонкощів роботи з клієнтами, але покращимо ваше знання англійської для якісної обробки їх звернень

Повністю автоматизовані платформи:

Test4Staff

унікальна платформа для оцінки рівня володіння мовою співробітниками, результати тестів (на всіх етапах навчання) зберігаються в особистих кабінетах компанії та співробітника

Study

платформа для різних видів тренувань (лексика, граматика, варіативні) дозволяє налаштувати план самонавчання та задати темп у супроводі викладача

Е-register

авторська управлінська платформа для менеджменту компанії для контролю навчання та фінансових аспектів (автоматизовані звіти)

587
професійних викладачів
(native speakers: США, Британія, Канада)
45+
програм, адаптованих
до потреб та реалій
професійної діяльності
19+
років у корпоративному навчанні
іноземних мов
Дякуємо за довіру
Питання та відповіді
Який рівень англійської мови потрібен для Support Team?
Для роботи у службі підтримки з клієнтами необхідний рівень англійської не нижче Upper-Intermediate. Особливо важливо мати знання «по темі», тобто знати ситуативну лексику, яка відповідає продукту/послузі компанії. Для цього й існують спеціалізовані бізнес-програми для техпідтримки, клієнтських відділів та відділів закупівель
Чи можна працювати в Support Team без англійської мови?
Тільки якщо цього не вимагає компанія, тобто компанія не працює на міжнародний ринок. В іншому випадку — без англійської мови (або це може бути інша необхідна) ви не зможете працювати з клієнтами.
Чи достатньо буде пройти курс бізнес-англійської для саппортів з мінімальними знаннями мови?
Для проходження бізнес-програм з мови необхідно мати достатній рівень англійської для комфортного вивчення (починаючи з Intermediate).
Скільки часу триває навчання Support Team англійської?
Короткий спеціалізований курс англійської для Support Team від Golden Staff триває від 3 місяці. Він включає специфічну термінологію та мовні звороти притаманні для конкретних потреб бізнесу.
Як проходить навчання англійської саппортів?
Вивчення англійської для Support Team з Golden Staff — це автоматизоване рішення для корпоративних клієнтів. Ми дотримуємось формату Learn&Fun та враховуємо індивідуальні потреби замовника.

Онлайн курси англійської мови з викладачем доступні через мобільний зв'язок або за допомогою Telegram, Whatsapp, Viber, Skype, Hangouts, Zoom (залежно від обраного варіанту навчання). Групові заняття онлайн у форматі онлайн конференцій.
Для яких Support спеціальностей підходять курси англійської?
Курси англійської для саппорт фахівців підходять для:

- спеціалістів техпідтримки
- клієнтського відділу
- відділу закупівель

Програма навчання підбирається виходячи з навичок співробітників та бізнес-цілей компанії.