Хто? менеджер середньої ланки
Менеджер середньої ланки - це кваліфікований фахівець з досвідом роботи від 3 років в певній сфері, здатний ефективно виконувати завдання, визначати методи та кроки досягнення мети, робити висновки, брати на себе відповідальність, якісно планувати свій робочий час і запропоновані ресурси компанії.
Ключові компетенції:
- 1. Орієнтация на результат
- 2. Проактивна позиція
- 3. Здатність до прийняття рішень
- 4. Планування і організація
- 5. Старанність
- 6. Аналітичне мислення
- 7. Організованість
- 8. Уміння виявляти проблеми
- 9. Інноваційне мислення
- 10. Збір, обробка та узагальнення інформації
*Перелік компетенцій формується індивідуально, з урахуванням запиту клієнта, запитуваної позиції, цілей компанії.
Як? ми шукаємо (Методологія пошуку)
1. Executive Search
Метод пошуку ефективного фахівця, що має відповідні досвід та навички, здатного сформувати і реалізувати успішну стратегію розвитку бізнесу.
2. Власна база кандидатів
База фахівців високого рівня з більш ніж 26 000 профайлів. Рекомендації профільних експертів по галузях і спеціалізаціях. Регулярне оновлення та актуалізація даних.
3. Networking
Дозволяє прискорити процес пошуку відповідних претендентів і отримати максимально оперативний фідбек про якості і компетенції кандидатів.
4. Соціальні мережі
Метод допомагає побудувати якісні контакти з кандидатами, релевантних передбачуваної посади, які не перебувають в пошуку роботи.
Складання особистісного портрета кандидата, щоб співвіднести його з цінностями компанії і передбачуваної посади.
5. Психологичний аналіз здобувача за методикою Hogan
Що? ми оцінюємо
1. Компетенції
- глибинна оцінка рівня компетенцій кандидата дозволяє підібрати для вас найбільш ефективного фахівця.
2. Досягнення і результати роботи
- застосовуючи сучасні методики проведення співбесіди, ми детально аналізуємо і визначаємо попередній досвід претендента, поведінкові маркери, досягнення, що дозволяє спрогнозувати ефективність кандидата в компанії замовника.
3. Професійні знання та навички
- проводимо індивідуальні оціночні інтерв'ю, виявляємо реальні знання і навички фахівця;
- завдяки об'єктивній оцінці кандидата, визначаємо відповідність його досвіду з зазначеними вимогами на передбачуваної посади.
4. Мотивація і особистісні якості
- діагностуємо мотиваційну карту кандидата, щоб сформувати максимально привабливу пропозицію.
5. Перевірка рекомендацій
- самостійно визначаємо джерела отримання рекомендацій, перевіряємо достовірність отриманої та діагностованою інформації.
Кого? Ви отримуєте
- фахівця, який зможе визначати проблеми і пропонувати ефективні рішення задачі, ефективно виконувати поставлені завдання;
- детальний звіт та фінальних кандидатів, з описом досягнень, сильних сторін і зон розвитку, рекомендаціями з попередніх місць роботи, картою мотивації.