-
Тренінги з комунікації та взаємодії
Тренінги для керівників та менеджерів, які:
- прагнуть вивести клієнтський сервіс на новий рівень
- хочуть підвищити ефективність взаємодії команд
- прагнуть управляти комунікаціями на свою користь
Офлайн та онлайн формати навчання. Тренінги та курси адаптуються під цілі компанії. Залишіть заявку для отримання консультації та підбору індивідуальної програми навчання. -
Для кого:
-
Власники, СЕО та керівники
-
PM та Sales Managers
-
HR, рекрутери та внутрішні тренери
Комунікуйте правильно — впливайте на ефективність взаємодії!ВУЗЬКІ МІСЦЯ У РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ:- Низька ефективність комунікації з клієнтами
- Виникнення конфліктів при взаємодії команд
- Низький рівень мотивації працівників
- Негативна динаміка та результативність нарад
- Маніпуляції з боку клієнта
ОТРИМАЄТЕ РІШЕННЯ ЗАВДЯКИ НАВЧАННЮ:- Емоційної грамотності в управлінні командою
- Технік роботи із запереченнями та переконливій аргументації
- Стрес-менеджменту
- Принципів міжфункціональної взаємодії
- Клієнтоорієнтованості в наданні послуг
Підвищуйте рівень компетенцій, здобувайте новий та структуруйте попередній досвід!
Тренінги з комунікації та взаємодії дозволять вам:-
Безконфліктно відстоювати свої інтереси
-
Поліпшити комунікативні навички
-
Збільшити ефективність взаємодії команд
Здобуті знання зможете застосувати на практиці для:-
Управління переговорами
-
Синхронізації принципів крос-функціональної взаємодії
-
Розв'язання внутрішніх конфліктів
-
Переконання у своїх ідеях та впливу в процесі комунікації
Доступні формати тренінгівОсновні напрями тренінгів з комунікації та взаємодії:АДАПТУЮТЬСЯ ПІД ЦІЛІ КОМПАНІЇ:- Клієнтоорієнтований сервіс
- Комунікація з зовнішнім та внутрішнім клієнтом
- Міжфункціональна взаємодія
- Управління конфліктами
АДАПТУЮТЬСЯ ПІД ЦІЛІ КОМПАНІЇ:- Робота із запереченнями та аргументація
- Сторітеллінг
- Емоційний інтелект
- Впевнені комунікації
Результати навчання- ✓ Опануєте навичками створення стійкого та тривалого контакту
- ✓ Засвоїте навички визначення індивідуальних особливостей та цінностей клієнтів
- ✓ Сформуєте навички усвідомлення та управління емоціями, що виникають у бізнес-комунікаціях
- ✓ Розкриєте особистий комунікативно-переговорний потенціал
- ✓ Набудете комунікативних навичок для впевненого спілкування з колегами
- * залежно від обраного тренінгу
Сертифікати GOLDEN STAFF TRAININGGolden Staff Training сертифікований та акредитований:
- Європейською радою менторства і коучингу
- Міжнародною асоціацією проєктного менеджменту
- Європейською академією тренерів
- Вісбаденською академією позитивної психотерапії
Наші бізнес-процеси відповідають міжнародним стандартам якості ISO 9001.
-
Після успішного завершення навчання, кожен учасник отримує
сертифікат від Golden Staff Training в електронному вигляді
Корпоративні тренінги по взаємодії від Golden Staff — це рішення практичних бізнес-задач шляхом підвищення рівня кваліфікації менеджерів, їхньої особистої залученості та внутрішньої мотивації.- Кожен інформаційно-дискусійний блок завершується виконанням практичного завдання
- Понад 70% часу тренінгу — відпрацювання практичних навичок за допомогою вправ
- Виконання практичних завдань та тренувальних вправ, рольових ігор
- Використання методів відеоаналізу, супервізії та коучингу
- Застосування досвіду учасників, інтерактивний розбір «живих» кейсів учасників
Питання та відповідіЯкі бувають тренінги з комунікації?Тренінги Golden Staff у корпоративному форматі адаптуються до цілей компанії. Всі вони в основному спрямовані на формування навичок усвідомлення та управління емоціями, що виникають у бізнес-комунікаціях. Тренінги взаємодії розкриють особистий комунікативно-переговорний потенціал.
Основні напрямки тренінгів:
- Клієнтоорієнтований сервіс
- Комунікація із зовнішнім та внутрішнім клієнтом
- Міжфункціональна взаємодія
- Управління конфліктами
- Робота з запереченнями та аргументація
- Сторітелінг
- Емоційний інтелект
- Впевнені комунікації
На ваш запит можуть комбінуватися необхідні теми навчання.Які навички сприяють ефективній комунікації?Для успішної взаємодії з клієнтами та в командою всередині компанії, необхідний певний набір та рівень навичок. У Golden Staff ми визначаємо та допомагаємо розвинути наступні:
- емоційна грамотність
- стрес-менеджмент
- робота з запереченнями та переконливою аргументацією
- міжфункціональні взаємодії
- клієнтоорієнтованість
Саме ці навички сприяють правильній комунікації та впливають на ефективність взаємодії!Чи є можливість організувати виїзні тренінги на взаємодію?Так. За запитом Golden Staff організовує офлайн тренінги на території компанії замовника.Навчання в Golden Staff Training дає можливість
впевнено ухвалювати управлінські рішенняGolden Staff — full staff agency
Агенція з підбору та розвитку персоналу- 17+ років професійного навчання
- 75% компаній працюють з нами на постійній основі
- 100+ професійних бізнес-тренерів, експертів та коучів
- Проведено 3000+ тренінгів, розроблених під ключ
- 50+ ексклюзивних навчальних програм
Інший напрямок тренінгівДивитися всі тренінги
-